Polub mnie na Facebooku

wtorek, 17 lipca 2012

Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej

To stare jak świat powiedzenie jest stuprocentowo prawdziwe. Choćbyśmy byli gdzieś w najpiękniejszym miejscu na świecie, i tak uwielbiamy wracać do siebie. Dlatego tak ważne jest to, jak mamy urządzone mieszkanie. Nawet najmniejsze mieszkanko może być piękne, funkcjonalne i nowocześni urządzone. Czasem wystarczy tylko odświeżenie lub dodanie kilku dodatków dekoracyjnych, aby odmienić całkowicie mieszkanie.  O metamorfozach będzie jutro, a dziś najfajniejsze aranżacje mieszkań w bloku.

6 komentarzy:

  1. jakie piękne mieszkania <3 z niektórych to aż by się nie chciało wychodzić :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sypialnia z fioletową pościelą jest OBŁĘDNA!

    OdpowiedzUsuń
  3. wnętrza zupełnie nie w moim klimacie. brakuje klasy , stylu i dobrego smaku. te wnętrza wygladaja jak domki dla lalek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszą firmą jest PM-M. Kupiłem ostatnio u nich świece ledowe i są naprawdę piękne. Świetnie się komponują w moim pokoju. Jeśli chcesz lepiej zapoznać się z ich ofertą, to koniecznie zobacz tu co mają do zaoferowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń