Polub mnie na Facebooku

piątek, 20 lipca 2012

Pokoik dla dziecka

Dziś ostatni z aranżacyjnych postów:) Urządzanie pokoju dla dziecka to bardzo wdzięczny temat, pokój zwykle jest kolorowy, czasem cały różowy, czasem niebieski:) Bardzo podoba mi się trend urządzania pokojów w neutralnych kolorach, ale z dużą ilością kolorowych dodatków, które rozwijają wszystkie zmysły dziecka. Myślę, że urządzanie akurat tej części mieszkania to najfajniejsza praca pod słońcem. Oto kilka inspiracji:
Aranzacja pokoju dziecięcego
Wnętrza, fantazja.....tylko dla dzieci.... - Jestem tutaj nowa,i chciałam wsystkich serdecznie powitać.Niestety chwilowo mam uszkodzony aparat,więc moje wnętrze musi poczekać na...
Pokoje dziecięce : aranżacje
Wnętrza, POKÓJ DZIECINNY - CUKIERKOWO, KOLOROWO...


Aranżacja pokoju dziecięcego
Z morskiej pianki <br>Zegar na zamówienie, www.meblemalowane.prv.pl. Cena 60 zł <br>Zasłonki Wilma. Ikea. Cena 39,99 zł <br>Dekoracja wisząca. Ikea. Cena 39,99 zł <br>Przytulanka ośmiornica. Ikea. Cena 15,99 zł <br>Łóżeczko Liwex. Cena 579 zł <br>Karuzela. Tiamo. Cena 149 zł  <br>Kocyk. Ikea. Cena 39,99 zł <br>Chodnik. Ikea. Cena 79,95 zł <br>Kosz. Confetti. Cena 140 zł <br>Komoda. Liwex. Cena 689 zł <br>Przewijak. Glück. Cena 149 zł
Usłane różami <br> Komplet pościeli (4 części). Glück. Cena 399 zł <br>Karuzela. Mamas & Papas. Cena 169 zł <br>Łóżeczko. Drewex. Cena 579 zł <br>Przybornik. Drewex. Cena 41 zł  <br>Kosz Confetti. Cena 140 zł <br>Rożek Glück. Cena 79 zł <br>Roleta Ikea. Cena 35,99 zł <br>Miś z pozytywką. Fabryka Miśków. Cena 45 zł <br>Przewijak Ceba. Cena 55 zł  <br>Skrzynia na zamówienie, www.meblemalowane.prv.pl. Cena 550 zł <br>Dywanik Ikea. Cena 39,99 zł'
W kolorze sepii <br>Kołyska M.J.D. Cena 2000 zł <br>Miarka wzrostu. Mamas & Papas. Cena 139 zł <br>Pościel. Pony Toys. Cena 139 zł <br>Stolik okrągły. Ikea. Cena 59,95 zł  <br>Lampa. Leroy Merlin. Cena 84 zł <br>Szafa na zamówienie, www.meblemalowane.prv.pl. Cena 650 zł <br>Pluszanka żyrafa. Ikea. Cena 16 zł <br>Poduszka haftowana. Ikea. Cena 29,99 zł <br>Fotel  bujany. Ikea. Cena 199,95 zł <br>Chodnik Ikea. Cena 69,95 zł <br>Kosz wiklinowy na zamówienie,  www.meblemalowane.prv.pl. Cena 290 zł <br>Przytulanka Miś. Fabryka Miśków. Cena 45 zł <br>Przytulanka Miś. Teddy kompanier. Cena 55 zł <br>Przytulanka Miś. Alice's Bear Shop. Cena 85 zł <br>Przytulanka królik. Anna Club Plush. Cena 60 zł


funkcjonalne łóżko dla niemowlaka w pokoju niemowlęcia

3 komentarze:

  1. Nie podlega dyskusji to, że te pokoiki są przepiękne, jednak ja uważam, że w dzisiejszych czasach, kiedy nie ma co ukrywać, nie wszyscy mają pieniądze, najważniejsze jest to, aby pokoik dziecięcy był tak zaaranżowany, aby mógł służyć przez długi czas, może nawet dopóki dziecko nie pójdzie do szkoły, a nie przerabiany co 2-3 lata. Nie wszystkich na to stać. A większość zaprezentowanych tu pokoików tak dla mnie wygląda. Co nie znaczy, ze nie chciałabym, aby moja pociecha miała takie...

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, pokoiki są prześliczne, niektóre mają taki układ, że wystarczy zmienić trochę dodatki, pościągać kolorowe poduszeczki i pokój zamieni się w pokój nastolatka (np to łóżko z przewijakiem zamienia się w łóżko z baldachimem). ale można urządzić pokój jeszcze bardziej funkcjonalnie, tak jak pisze Justyna i to dobra inspiracja w tygodniu pojawią się takie przykłady aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to bym miała naprawdę dużo pomysłów na urządzenie pokoju dziecka. Zresztą pamiętam jak moja córcia była mała i szalałam z wystrojem pomieszczenia :) Teraz bez problemu takie zadanie można zlecić architektom https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/pokoj-dzieciecy .

    OdpowiedzUsuń